31 mars 2011

Torsdagen gick väldigt snabbt faktiskt och det är jag glad över. Värsta dagen i skolan ungefär, den brukar vara drygast men den gick snabbt ändå :-)

Men dagen har väl inte bjudit på så värst mycket! kan ju säga såhär att jag är super taggad inför helgen. Ska ju nämnligen åka till hudik med min vän Ellida, vi ska kolla på broder när dom ska spela. SM GULD? ja jag ska se dom i finalen iallafall! men är ju som sagt taggad, det är samling med bussen klockan sju på morgonen till lördag. Kommer vara helt död, men det är ju värt det. Så imorgon så ska jag och Ellida köpa oss godis och mysa sen nattar hon hos mig, och sen så drar vi på morgonen. SuperB!

Åh nej, värsta dagen som kommer imorgon eller? alla kommer lura mig i skolan eftersom det är första april imorgon, åh herregud kommer gå på allt. Men sånt är väl livet ;-)

Nu måste jag göra klart svenskan, skriver mer imorgon. pussss


you are amazing, just the way you are

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0