All I need is you

För ett tag sen så skrev min bästa vän mollie om/till mig på hennes blogg (mollanskrollan.blogg.se)
Så jag vill inte va sämre och inte skriva alls. Så nu ska jag skriva om/till henne på min blogg, det jag skriver är sånt som kommer rakt ifrån hjärtat.

Kan ju börja med som jag alltid säger, men finns ingen som någonsin kommer förstå vad mycket hon betyder för mig. För det är otroligt mycket, mer än ord kan beskriva. Vissa personer har en högre nivå än andra, och det har du helt ärligt! kan säga ännu mer än så. Jag är så stolt över dig, så stolt över hur du är och hur du är mot alla. För du är inte bara omtänksamm och allt det där för bara för mig, utan för oss alla. Visst, det kanske inte är så roligt att vi inte ser varandra ofta och att vi bor en bit från varandra. Vill att det ska va så att vi bodde grannar, vi sågs varje dag och vi kunde bara gå till varandra när vi som helst ville. För du är den jag vill gå till när allt är som jobbigast, jag vill ha dig här hos mig för om du var här nu skulle jag luta dig mot din arm och bara skratta, gråta, skämmas och prata. För om du var hos mig och var min granne så skulle jag nu vart vid din och ha fredagsmys med dig, skulle dela varje dag med dig. Det är nått jag är helt säker på och jag står för det jag säger. Men även om det är långt avstånd imellan oss så klarar vi allt detta, för vi är som starkast tillsammans - starkare än någonsin. Jag är så glad för att vi inte har glidit isär pga avståndet, men vi har fixat det och vi visar hur mycket väl vi vill ha varandra och det är så vi fixar det. Tack för att du är här, när ingen annan hör. Tack för att du finns, tack för allt du gör, och tack för den du är. Du är helt perfekt för mig och jag kan inte få nån bättre vän. För du vill mig alltid lika väl och ställer alltid upp för mig, i vilket läge det än gäller. Jag är mer än tacksam över det, för du ge mig ett sånt stor självförtroende. Det är du som har gjort mig till den personen jag är idag, för du var den pusselbiten som fattades för mig. När du kom in i mitt liv blev allt som om jag levde en dröm och aldrig ville vakna, men sen insåg jag att det inte var en dröm och jag är lyckligare än någonsin att jag har dig ska du veta. Jag känner mig så trygg med dig och jag känner mig som en bra människa när jag har dig. Och det är du, det är du som gjort mig till så att jag känner så. För du gör mig så glad, kan verkligen inte sluta le vid din närhet. Du ska verkligen inte glömma att det är bara du slår en signal om det är nått, för du vet att jag svarar alltid när det är du. Vill dig alltid lika väl. Allt för dig för att du ska må bra och jag kommer aldrig någonsin släppa taget om dig. Så, jag finns dag som natt för dig och det är bara du hör av dig vad det än gäller för vill inte att du ska må dåligt, mår inte alls bra när du mår dåligt. Men däremot så mår jag på topp av att få veta att du mår bra mollan. Du kommer alltid att va min VBBV SYSTER MP. Jag älskar dig över hela mitt hjärta, mer än ord kan beskrivas. Mollie Pejlycke

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0