Älskar vädret

Åh vad jag älskar vädret alltså! solen skiner och det är jätte gott ute ju. Hoppas detta håller i sig ett tag framöver nu, man blir piggare av det. love

Men iaf så slutade vi klockan ett idag. Efter skolan så bestämde jag och bjarka oss för att ta oss en promenad hem istället för att få skjuts. Så det gjorde vi, var så skönt! så var ju inte alls fel att ta sog en promenad hem :-) När jag kom hem så gick jag ut och spelade lite innebandy med mina grannar, roligt var det.

Nu sitter jag och tränar på engelskaprovet som jag har imorgon, kill me. Men tror jag förstår rätt så bra ändå så jag ger nog upp vilken minut som helst. Funderar på om jag ska gå ut och spela lite innebandy igen, eller ska jag ta mig en promenad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0