Att jag ens orkade?

Du heter: mathilda jansson
Låt som när du är ledsen sörjer till? finns det många
Beroende av: innebandy
Vad tror folk om dig? det vet jag inte riktigt, men vet att vissa lägger alltid nån jävla liten detalj som är fel. Skaffa er ett liv ist :)
Vad får du oftast komplimanger för?
mitt hår skulle jag kunna tro :)
Hur imponerar man på dig? rolig? haha nejdå jag vet inte 
Brukar du skratta för dig själv? yes, så knäpp är jag
Var bor du? den lilla hålan hagfors
Trivs du där? det gör jag nog.
Har du haft sex idag: nej
Hur svarar du i mobilen: aa hallå eller hej det är mathilda
Vem ringde du senast?: victorvirre
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "careface" haha ja dör!
Antal timmar sömn inatt: det är frågan de
Sov du ensam: yes
Brukar du komma i tid: haha det beror på :)
Hur känner du dig nu: TRÖTT
Vanligaste färg på dina kläder: svart 
Vad saknar du: när jag var liten och kunde bara vara, leka, må bra och verkligen få va liten.
Hade du en bra kväll igår: yes, hände inget speciellt så var väl inte kul men den den var inte dåligt heller
Favorit dryck på morgonen: oboý
När brukar du oftast gå och lägga dig: beror på skola eller inte
Är du blyg?: kanske om det kommer en ny jag inte känner, men sen väl när man har setts ett tag så är jag nog ganska crazy :) haha
Sysslar du med någon idrott: innebandy och fotboll
Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
Vilken är din favoritplats? på planen
Är du nöjd med ditt liv: upp och ner. vissa saker jag hatar med mig själv, men är supernöjd med min familj, vänner och att alla dom är friska och mår bra.
Vad är det värsta du vet?: småkryp, och när nån sviker
Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja verkligen <3
Vad är det finaste du fått?: mina vänner
En speciell dag du minns: 23/1
Du samlar på: kläder och skor, nu jävlar ska allt bort och sen in med nytt! haha :) 
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ellida, och skriver typ allt till emma <3
När grät du senast: inte så länge sen..
Vill du gifta dig: ja, när jag blir större då såklart 
Vill du ha barn: yepp
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten och mjölk
Bor dina föräldrar tillsammans: nix
Har du någon gång gråtit dej till sömns: yes
nu ska jag sovaaaa, är superduper trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0