Back to life

Ups vad längesen det var jag skrev ett längre inlägg, så det är nog på tiden att jag gör det nu :-)

Men vad har hänt sen förra gången? ingenting speciellt faktiskt. Men får ta en dag i taget helt enkelt :)

I Tisdags var jag ju sjuk, så var hemma ifrån skolan. Var instängs hela dagen, och fy vilken ångest jag hade när jag såg att solen sken som aldrig förr typ. Själv så fick jag inte gå ut utan var instängd mellan väggarna. Men nu är jag ju äntligen på fötterna igen!'

I Onsdags (igår) så var jag ju som sagt till skolan igen. Var på träning på kvällen och tyckte det var roligt! efter det kollade jag på match, älskar de! sen åkte jag hem och gjorde inte alls för mycket innan jag tog natta.

Idag är det redan torsdag, det var ju inte alls länge sen det var måndag? då jag skrev att helgerna går så snabbt. Men det är ju redan fredag imorgon och är överlycklig över det. Men idag iaf så har jag handlat med mamma, dammsugit och städat + dammtorkat åt mammi. Liksom, vad vore hon utan mig? haha, vad duktig jag är ;-)

tack och hej, leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0