Firework

Äntligen fredag, äntligen helg, äntligen får jag sova.

Men dagen har gått väldigt snabbt som alla andra fredagar, jag älskar fredagar helt enkelt. Åkte till pappi efter skolan och Ellida gedde mig sällskap tills halv sex ungefär. Var en speciell sak vi håll på att dö över vad roligt det var, haha ser det framför mig. Kvällen fick det bli mys med familjen, god mat och popcorn och let's dance. Fredagar är det bästa som finns.

Imorgon är det match som gäller, med 96orna. Ska få spela med Klara och Amanda och det har inte hänt på ett tag så ska bli väldigt spännande :-) efter matchen åker jag och kikar på alaget med bästa Klara. Nej nu ska jag kolla på let's dance. Ha en bra fortsättning av fredagen alla, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0