I have a dream

Förlåt för dålig uppdatering, förlåt mig. Men min dator har varit på lagning och nu är den tillbaka så nu ska jag försöka komma igång igen!

Igår var jag på innebandy med min vän Klara. Vi kollade när hibs mötte en träningsmatch mot värmlandslaget. Åh jag vill komma med i värmlandslaget, bara att satsa på det då :-)

Idag är det äntligen fredag och det ger mig en stor lättnad. Skolan gick väldigt snabbt faktiskt, men så är det ju alltid när det är fredagar för då har man nått att se fram emot, hihi. Men det har inte hänt så värst mycket idag, eller jag har varit vid pappa en sväng och hälsat på honom. Har busat med min söta lillasyster, dudne.

Just nu sitter jag i soffan och myser med lillgrabben Herman, vi kollar på gustav. Jag var så snäll så han fick välja :-) haha. Nej nu får det räcka, ska njuta av fredagen nu. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0