I wanna love you

Tränade dubbelträningar idag. Tränade först med mitt lag och satan vad kul det var, så kul att verkligen spela när det är så roligt! och det var det idag verkligen :-) efter den träningen så tränade jag med 96orna, gick inte så bra för mig själv men det var roligt iaf. Innebandy v

Vi har prov imorgon och jag har lite panik, har inte övat värst mycket men tror jag kommer lyckas rätt så bra faktiskt. Så jag har typ gett upp helt nu, men tror det kommer gå bra. Annars får jag hjälp av Bjarka, haha.

Redan torsdag imorgon, vilket innebär en dag närmare helg. Veckorna går super snabbt, och det klagar jag verkligen inte på! men däremot tycker jag helgerna kan gå sakta :-) nu får det räcka, tack för denna gång. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0