In the club

Här har jag inte skrivit på ett tag nej, men ärligt talat så har jag inte haft någon lust utan bara mått. Haha! men nu ska det skrivas :-)

Spelade ju match igår, och herre min gud vad taggad jag var innan matchen. Fick också spela med ellida, var super! vi fick även högsta betyg som bästa femman, nöjd. Men vi vann med 4-1 och jag gjorde 3 assist, så nu har vi inte förlorat en enda match i serien. Yeeeah. Efter matchen blev det pizza med laget, var väldigt roligt. Vi åkte även ner till älvstranden och kolla innebandy efter det. Bra söndag!

Redan måndag idag, var som om man har blinkat en gång sen kom veckan. Den har gått onödigt fort! men helgen har varit super så det är väl då det går fort när man har som roligast, vilket är inte bra :-) haha. Men skolan gick väl ganska snabbt, så har nyss ätit köttfärsås och makaroner, mums. Senare under dagen kommer Ellida till mig, bra måndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0