Ingenting är omöjligt

Var ju som sagt på innebandy med snygga Klara igår, det var väldigt roligt det! var en viss person vi la lite märke till ;-) haha. Älskar att umgås med dig bruden!

Söndag idag, och var inte alls länge sen det var fredag. Åh jag hatar att helgerna ska gå så jävla onödigt snabbt, usch fy och blä. Men väl när jag vaknade idag så var det bara att sätta på sig varma kläder, sen åkte jag och pimplade + åkte skoter med mina bästa kusiner. Och vädret har varit kanon, så dagen har inte kunnat blivit så mycket bättre!

Har nyss tagit mig en varm och go dusch. Förebreder mig nu med att det är ny vecka imorgon, skolan som alla andra veckor. Nej uah, blir så arg bara jag tänker på det.. Nej nu ska jag njuta av det sista som är kvar av helgen /mj

Kommentarer
Postat av: klara

DU ÄR SNYGG! du är bäst, m <3

2011-03-21 @ 19:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0