Också var det en rubrik

Nyss kommit hem ifrån älvstranden. Har kollat när damerna spelade med Ellida och Wilma. Dom vann med (???) men dom van iaf, och matchens kung var såklart johanna hultgren. Sista matchen för dom denna säsong och det känns tråkigt faktiskt, för jag älskar att kolla på när dom spelar. Suck.

Just nu så sitter jag på en hård kökstol hemma vid pappa och väntar på att pappa ska komma hem. Även så längtar jag extremt efter mat nu så hoppas dom börjar med den snart :-) vrååål hungrig!

Fan också, just ja, imorgon är det måndag. Vilken innebär att skolan börjar och jag är verkligen nere för det. Åh vad jag hatar det! men får tänka framåt, snaaart påsklov. Haha!

bye, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0