Perfekt avslut på helgen

Igår så vaknade jag vid tio. Direkt jag steg upp så fick jag reda på att jag skulle spela match med 96orna och det var samling om en timme. Panik? om jag hade, men det var att skynda sig och jag kom i tid som tur var. Men vi förlorade med 4-3 mot Munkfors. Jag är nöjd med min insats, men en sak gick snett! jag trodde vi ledde med 4-3, så jag funderade på varför vi tog in målvakten och varför var Munkfors så glada efter matchen? sen kollade jag upp och det stod att vi förlorade med 4-3. Jag är att för knäpp ibland, men det bjuder jag väl på :-)

Imorse fick jag ta tag i kragen och gå upp tidigt. För det första så fyller Herman 4 år så var med och kollade när han öppnade paketen. Och för det andra så skulle jag och kolla på victors match, så vi skulle åka vid kvart i tolv ungefär så fick inte sova idag heller. Sånt gillar jag inte, jag som skulle sova denna helg. För vart tog helgen vägen? inte alls länge sen jag skrev fredag. Men hoppas det går lika snabbt med denna veckan, för till helgen tar jag med mig min vän Ellida till huddik och kollae på hibs. Spännande!

Men efter victor match iaf så åkte jag till Ellida lite senare efter det. Vi kollade film och åt nybakade bullar, mums. Bra söndag med andra ord.

Imorgon är det måndag igen, som vanligt. Jag är arg på alla i familjen just nu bara för det är skolan imorgon, haha rätt så rolig jag. Snälla, döda mig? vill verkligen inte upp tidigt, gå till skolan och plugga. NEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0