Rock n roll

Nu är vi redan inne i mars och desto närmare sommaren blir vi! like it

Som sagt så har jag varit vid Ellida idag. Hon har fotograferat mig och vi har haft olika ideér, och jag tycker dom faktiskt var jätte bra :) bilder kommer upp nån dag när den dryga ungen väl har laddat upp dom och skickat dom, haha. Jämt innan jag skulle hem så spelade vi wi och det var grymt kul när vi väl kom igång, vi skratta så vi la oss ner på golvet, det vek oss helt enkelt. Tack för dagen gummsi! lika imorgon skulle jag kunna tro :)

Nyss smält i mig mammas köttfärsgratäng och den var super god. Åker alldeles strax på träning och det ska bli superduper gött att få springa av sig. Vi hörs, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0