Skräll mig

Var i karlstad  idag som sagt. Hittade mig inte värst så mycket men alltid något ju. Önskade jag hittade mig mer men får åka dit snart igen om det är så :) haha.

Kom hem vid åtta ungefär då jag åkte till pappi en sväng. Var inte där så länge, gick sen till mamma och åt kött och potatis. Så jävla gött är de! åt så jag tror jag skulle sprängas, men gött vare!

Sitter i min ensamhet i sängen nu och nördar musik. Vilor har nyss lämnat mig han, vi som donkade musik.. han är ju för snäll ibland den grabben.

Imorgon så ska jag och familjen vid pappa + kusinerna åka till örebro och bada i badhuset där. Ska bli grymt kul, så dagen ser lovande ut imorgon! ha det bra alla, för det kommer jag att ha


i love you more and i can say

Kommentarer
Postat av: -Cajsa (Fotoblogg)

-Hej

Skulle varit super snällt om du ville rösta på min bild nr 7.

Det skulle varit guldvärt om du gjorde det för min skull, nu när jag snart fyller år :) hihi



HÄR: http://photobymadeleine.webblogg.se/2011/march/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment



Tack på förhand finaste du!

2011-03-05 @ 16:55:53
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0