Smile

Min dag har varit helt perfekt. Började med att jag åkte ner till älvstranden med mina bruds Vicki och Klara. Minns inte vad resultatet blev men hibs vann iaf, det var ju huvesaken det. Åkte till pappi en sväng och kollade läget där, och säger ju bara en sak: jag har världens sötaste lillasyster. Så himla go! Tog mig en promenad sen hem till mamma i det härliga vårvädret. Ellida kom senare till mig och vi har knäppt kort, har inte laddat upp bilderna än, men ska försöka det så snabbt som möjligt. Men dagen har varit perfekt! vi har även skrattat som vanligt, fast extra mycket idag och sånt älskar jag.

Har nyss kollat klart på melodifestivalen och jag säger bara en sak Erik Saadé så jävla kung och så jävla snygg. Var ju helt säker på att han skulle vinna. Tummen upp!

Imorgon är det sista seriematchen som gäller, älvstranden klockan 13.30. Och ni som läser detta vill jag ska komma, sista matchen och vi vill ha full läktare. Jag är super taggad och vill bara att dagen ska komma. Så sitter och nördar musik nu! äta eller ätas? äta äta äta. Nu jävlar, gasen i botten.

Kommentarer
Postat av: elvira

skulle gärna vilja komma och kolla när kungen min spelar, men har också match då! <3

saknar dig gumman!

2011-03-13 @ 12:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0