Hang with me

Har det varit världens finaste väder idag eller? tror faktiskt det, älskar verkligen vädret. Känns att våren är är här och jag älskar det.

Efter skolan idag så övade jag lite engelska som vi har tills imorgon. Sen satte jag på mig brillorna och gick ut och trixade lite med klubban och bollen. Ville verkligen inte gå in för det var så fint väder, men var tvungen för skulle träna :-) kan ju säga att man blir på bättre humör när vädret är på topp. Puss på det!

Träningen gick sådär, men är alltid skönt att få springa av sig lite. När jag kom hem så hade mamma gjort mat, mums! var så hungrig så jag fick ont i huvudet så min kropp behövde mycket mat. Nej nu ska jag kolla på det sista med engelskan, är super trött också så dejtar kudden tidigt idag. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0