You should know that i miss you

Igår var jag i Örebro och bada i badhuset gustavsvik. Helt otroligt var roligt jag hade! jag och min kusin Emilia sprang runt och var överallt ungefär och skrattade ihjäl oss till tusen kan man kalla det. Vill redan tillbaka! hoppas det blir samma snart igen för jag tyckte det var otroligt roligt, till och med mer än så. När vi kom hem blev det en lugn och go myskväll med familjen. Behövligt!

Idag blev jag väckt av Linda vid sex ungefär då det bara var att gå upp och sjunga för lilla tovisen. Hon blir ett år idag! grattis till världens goaste och bästa lillasyster. Lägger alldeles strax upp en bild på henne som grattis. När vi hade sjungit för henne och gett henne paket så gick jag och la mig en stund igen. För ojoj vad trött jag var!

Släkten har varit här idag och firat lilla gumman. Hon har haft ett leende på läpparna hela dagen och jag älskare. Dom har nyss åkt hem och jag är heeeeelt slut efter en sån dag. Sitter nu och väntar på att hamburgaren ska bli klar då jag ska trycka in mig de, litte gött? Sen blir det mys resten av kvällen :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0