Better and better

Skolan gick hyfsat snabbt idag, och det är så skönt! inte alls länge kvar... wiho!

Efter skolan så gick jag hem ett tag innan jag fick resa på röven och fixa hamburgare och bröd till mig och broder! tur att han har mig i vissa lägen, haha :) När klockan blev vid kvart i fem ungefär så åkte jag iväg till älvstranden på ett möte om innebandyn. Var kul, roliga saker man fick reda på :)

När jag kom hem så var jag så duktig så jag klippte gräsmattan. Tog sig en liten stund, men vadå? man tjänar ju pengar så tvekar inte :) sen när jag kom in väntade köttfärsås och spagetti, muuums!

Ska alldeles strax ta tag i läxan vi har tills imorgon. kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0