Boys don't cry

Detta är ju skamligt, vad dålig jag är på att blogga. Skvatt nästan när jag kolla igen sist jag skrev, ojojoj ;)

Helgen var kanon, hade en lugn och skön helg med familjen och mina vänner. Var skönt att ta det lungt bara :) Igår så spelade vi fotbollsmatch också, vi vann med 2-1. Rätt så skönt ändå! I slutet av matchen så spöregnade det så såg nästan ingenting för det regna så. He-he :)

Måndag idag, var helt död imorse. Vilken känsla att vakna upp en måndag och veta att man har en hel vecka framför sig, det värsta som finns alltså! Men idag är det exakt en månad kvar tills sommarlov, wihooo :D

Ska snart släcka lampan, är dödstrött! pussar


söta, he-he :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0