Jag är så dålig!

Det kan man verkligen kalla det, jag bloggar ju aldrig känns det som. Men ändå så kollar jag alltid nått varje dag på datorn, och har faktiskt bloggen i bakgrunden men orkar inte ;) haha.

Igår så tränade jag fotboll på kvällen. Var betydligt roligare denna gång iaf :) Kanske beror på att jag och Bjarka får spela ihop. Vi ska även få spela tillsammans till helgen, och jag är överlycklig över det! jihaaaa :)

Gött med fredag idag också. Underbart. Men skolan gick väldigt snabbt faktiskt, som alla andra fredagar :) Efter skolan så gick jag till pappa och åt. Senare så åkte vi på utvecklingsamtal. Fan vad bra jag är då, haha! men gick väldigt bra faktiskt :) Åkte sen och handlade en sväng med mammsen.

Ikväll blir det en myskväll med familjen med god mat och talang. Imorgon så tar jag även med mig vicki till karlstad och shoppar lite, mamma och dom ska kolla på bil så dom släpper av oss. Vi kankse inte får så gott om tid men alltid något. Bäst är du vickiiii v

Mollie kom också äntligen hem idag ifrån Thailand. Hoppas verklgen du haft det toppen! har saknat dig i massor gumman. Jag saknar dig sjukt mycket. Love you!


du är speciell för mig


Kommentarer
Postat av: mp

<3 älskar dig

2011-05-07 @ 00:51:36
URL: http://mollanskrollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0