Jag tänker inte så

Idag är det mors-dag också, grattis mammi! älskar dig.

Igår så vaknade jag ganska så tidigt. Tog mig sen en varm dusch, lite senare åkte jag iväg till valhall och kollade på fotboll med Klara Moa och Angelica. Herregud vad kallt det var! kändes som om jag fick blåa läppar.. Haha! så åkte hem efter halva matchen ungefär, så kallt var det!

Senare på kvällen så kom Ellida till mig. Vi åt god mat, skrattade mer än någonsin skulle jag kunna tro, kolla på film och hade det super bra! senare så nattade hon hos mig. Men kvällen var superbra, du är så himla bra tjejen!

Imorse när vi vaknade så hade vi värsta kuddkriget och allt det där, haha blygt! när vi väl kom upp så fixade vi oss och sen fick skjuts av vilor hem till henne. Där hemma vid henne så hade vi lika bra! skrattade och allt det där som tillhör oss två v

När jag kom hem så åkte jag iväg till pappa en sväng innan han skulle åka till Norge. Hann inte va där alls länge innan han skulle åka. Gick ju sen vidare hem till mammi, och har bara haft en lugn kväll och bara mått. Förresten så har helgen gått jätte snabbt enligt mig! men imorgon så är det måndag, sen så går vi tisdag och onsdag. Sen så är vi lediga torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag. Underbart? så får väl lov att fixa detta lilla nu :)

/MJ


snygg bild på mig och ellida sen igår
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0