Lillebror

Ojojojojoj och återigen oj. Dagarna går ju så jävla snabbt så jag har inte ens orken till att blogga! fy mig :) Men får väl ta en dag i taget - så långt som jag orkar iallafall. Haha!


lördagen var jag ju Karlstad med vicki. Hittade mig väl lite saker iallafall, och dagen var så jäkla bra med bästa vicki! Efter när vi kom hem så åkte vi hem till henne en sväng. Ja vad gjorde vi? tog kort, var ute och cyklade runt hela Hagfors faktiskt. Så tiden far iväg. He-he. Men dagen var kanon och såna dagar ingen borde missa v

Sen på söndag så spelade vi fotbollsmatch mot skattkär eller nått sånt. Men det gick inte som vi ville, vi förlorade med 4-0. Är inte van att förlora faktiskt, eftersom vi vinner jämt i innebandyn :) Men jaja, får väl ta nya tag tills nästa match och visa att vi kan bättre!

måndag fick man inte sova inte. Var bara att gå upp och åka iväg till skolan. Men skolan gick snabbt som tur var. Efter skolan så åkte jag hem en sväng, sen så tog jag med mig vicki ut och köpte mjukglass. Muuums! känner verkligen att sommaren är påväg, eller är här :) Sommarkänslor på högsta nivå! wihooo. Sen så hände det inte speciellt mycket, tog det lungt vilket var skönt!

Igår slutade vi tio i tre. Men gick faktiskt snabbt det med. Gör en väldigt stor lättnad! får bita ihop det sista nu, bara fem veckor kvar! sen sommarloooooooooooooov, fy fan vad skönt det ska bli. Men iallafall, efter skolan så tog jag mig nått att äta sen åkte jag iväg på fotbollsträning. Denna gång var det roligare faktiskt, är väldigt bra det :) När den slutade fick jag och vicki skynda oss att duscha, för vi skulle iväg på speedway. Men där var det inte så värst roligt så vi gick redan hem vid halv nio. Vi sparkade lite boll tills victor kom och hämta mig. Bra dag!

Idag så slutade vi klockan ett. Ja sen så gick jag hem och var ute och mådde ett tag. Ellida kom till mig sen en sväng efter det, vi hoppas på studsmattan och hade musiken på högsta nivån på altanen med Victor. Haha gillare! Vi åkte lite senare till skolan för vi skulle på kost för ungdomar eller nått var det. Där dom sa vad som var bra att äta i vår ålder och sånt, det var intressant faktiskt :)

Nu sitter jag i soffan och mamma jonas och herman har nyss kommit hem. Dom har varit i karlstad med Herman för han är väldigt sjuk. Han har ljungoflimation och öronflimation och har svårt att andas och har feber. Stackare! men tur att det går bra iallafall. Dom har iallafall kommit hem nu. Min lilla fis v




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0