Lyckad helg!

Igår så var det ju som sagt marken. Men den dagen så tillbringade jag den med Bjarka Tove och Moa. Men inte så länge utan jag och Bjarka gick och kollade lite och dom gick åt ett annat håll :) men efter en stund fick vi sällskap av bästa Elin och Vicki. Vi gick runt och kollade och satt och prata i en bra stund. Senare mot kvällen blev det massa kul med massa folk. Sjukt kul var det! Så säger verkligen inte nej till en sån där kväll igen, lyckad dag/kväll :)

Idag så är det söndag. Det hatar jag verkligen! bara för man har i bakhuve att det är skolan imorgon och man har en hel vecka framför sig. Men får nog lov att bita ihop det sista, nästa vecka så är vi lediga torsdag+fredag, också rullar det på med många lediga dagar innan sommarlovet skulle jag kunna tro :) vilket är peeeerfekt! för är sjukt taggad inför sommaren/sommarlovet, yiiiha :D

Nu sitter jag hemma hos pappi och bara mår. Ikväll blir det hemma gjord pizza + chips och dopp skulle jag kunna tro. Livet leker!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0