Marten

Gött med helg! denna helg har jag sett fram emot väldigt mycket! :)

Efter skolan så skyndade jag mig hem och tog en snabbdusch, sen så fixade jag mig och så. Senare så kom Ellida och mötte mig då vi gick ut på marten. Vi gick runt ett tag, sen så träffade vi på Wilma och Klara så vi fick sällskap av dom. Jag, Ellida och Klara åkte en karusell. Herregud vad vi skrattade! massa problem hit och dit ;) roligt var det! Sen så bestämde vi oss för att gå och äta pizza. Så visst gjorde vi det! muuums. Sen så gick vi en liten runda till och åkte mer karuseller, var helt yr efter all åkning. Eller två gånger men alltid något, haha :) Sen så fick jag skjuts av Victor på cykeln hem, tur att man har syskon ibland v Super lyckad dag!

Imorgon blir det mer åkning och mer skratt. Fast då tillbringas det med Bjarka, Moa och Tove. Ska bli grymt kul :)

Ska kolla på tv nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0